субота, 12. август 2017.

Zoran Janjetov o Novom Sadu, Subi, stripu i muzici...

...

"Pomenuo si Mitra Subotića Subu, koji je, ako Vikipedija ne laže, rođen istog dana kao i ti. Kako je došlo do vašeg poznanstva?

- Istina je, ja sam rođen ujutro, a on uveče. Nas dvojica smo se upoznali kasnih sedamdestih, kad smo išli dole u “Sonju”, u KCM “Sonja Marinković”, kulturni centar u kom su se dešavale super stvari i gde je dolazio normalan gradski svet – bilo je dobre muzike, dobrih projekcija, dobrih koncerata, izložbi, predavanja... Tu je bilo raznih društava, a u jednoj grupi, okupljenoj oko ekipe iz srednje muzičke škole, od kojih sam znao par ljudi, bio je i Suba, kog nisam poznavao, samo sam registrovao da postoji. Jednom prilikom, na putu ka “Sonji”, sretnemo se kod “Kafea” i javimo se jedan drugom, jer smo se poznavali iz viđenja i znali smo da obojica idemo u istom pravcu. Prvo pitanje koje mi je postavio bilo je, “Kad si ti rođen?”, a ja kažem “Dvadeset trećeg juna”. “Da, ali ti si šezdeseto godište,” kaže on, jer sam u školu išao sa godinu dana starijom generacijom . Ispostavilo se da smo obojica 1961. godište i to je bio naš prvi razgovor. Tu se desio onaj megaklik – kada se sve uklopi i kad više nema bilo kakvog prilagođavanja, učenja, odmah smo postali najbolji drugovi. Kasnije smo otišli jedan kod drugog i ustanovili da imamo i iste ploče, iste korene, iste uzore, isto sve... A dva smo potpuno različita čoveka, nismo bili isti po karakteru, ni po čemu, ali su nam se frekvencije neverovatno poklopile."

...
Kompletan intervju dostupan je ovde >


Нема коментара:

Постави коментар