субота, 23. децембар 2017.

Igor o pesmi "Arabia"

Igor Popović iz grupe Jakarta piše o nastanku pesme "Arabia":

"Bilo je to ovako:
u SKC-u koncert tipa iz Novog Sada koji je sebe krstio Rex Ilusivii. To nije moglo da se propusti. Iskreno, bilo je haotično, sa svim sintisajzerima, tonci se nisu baš snalazili sa nečim što će mnogo godina kasnije postati lupovi, skrečevi, semplovi... i taj privatno introvertan momak koga sam MORAO da upoznam posle svirke.
I ništa, super veče. 

Nekoliko meseci kasnije, Suba zove i kaže : "Hajde ti da dođeš u NS, da nešto snimimo zajedno prekosutra. " Naravno ja sednem na bus i dođem. Suba me sačeka i odvede kući. Večerali smo s njegovim roditeljima, baš divnim ljudima, evidentno i totalno posvećenim njihovom talentovanom sinu. Na kraju, negde oko 22h, Suba mi kaže : Evo, da ti pustim stvar. Imamo termin za vokale sutra ujutru od 09-11h."
FUCK, pomislih.

Od definitivnog mix-a nije postojala gitara by Tomo in der Muhlen.
Nisu postojale udaraljke by 
Ivan Fece Firchie.
Nisu postojali duvači by dobri Deže Molnar.
Samo gomila ritam mašina i nesto synth-leadova.

"Subo, a tekst?"
Pa, ne znam. Nešto kul."
"Mene inspiriše na pustinju". (Ono malo Eno/Byrne influence)
"Super. Ajmo sad po rakiji"
"Kul."
Uz flajku i njegov neki sint-igracku, završili smo sve vokale i text negde oko 4 ujutru. 

U 09:00 sam bio pred mikrofonom.
Treba poštovati i diviti se snagama i invencijama koja nam mladost daje. 

Mi samo treba da je/ih pronadjemo.
Luv ya , REX"

Нема коментара:

Постави коментар