субота, 7. новембар 2020.

Praia do Ventu Eternu (Angel's Breath, dokumentarni film)

Zadužbina Milana Mladenovića objavila je 5. novembra kratki dokumentarni film "Praia do Ventu Eternu", napravljen od snimaka zabeleženih krajem 1993. i početkom 1994. u Brazilu. 

Snimke iz privatne arhive Maje Maričić prate fragmenti iz Milanovog dnevnika.

"31.12. 1993. godine, Ponta do Muta.

Pijani Bajanosi pevaju u pet po podne, sunce prži, vetrić čarlija, deca se dovikuju, bubnjevi udaraju, šušte krošnje kolosalnih palmi. Mi ležimo u sobama, poludremamo, poluspavamo... Šetnja preko plaža kilometrima vrelim, mirisnim, spremnim da te zagrle, da odbaciš ego.

Pustite me da utonem, da nestanem, da budem deo.

Ne verujem više u sebe.
Verujem u sve.

*

Ponedeljak, 3. januar 1994.

Sanjao sam Zagreb.
Sanjao sam oficira neke meni nepoznate vojske kako prolazi kraj mene i psuje svoj posao.
Probudio sam se i pomislio sam da se ćaletu nešto desilo.

Zatim sam sanjao stari san i nemogućnost izlaska iz situacije. Ćima i Marko, voz i lekarka.
Pokušavao sam da dobijem Beograd, ali bezuspešno..."


Нема коментара:

Постави коментар